Toimitusehdot

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupan lisäksi myös sähköpostilla
asiakaspalvelu@adelainbeauty.com tai soittamalla 040 703 7831.

 

Toimitusehdot

ADELAIN beauty Oy 2323449-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrittäjille ja yksityishenkilöille, jotka toimivat alalla ja työskentelevät Suomessa. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
 

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: asiakaspalvelu@adelainbeauty.com
Puhelin: 040 703 7831
Postiosoite: Olavinkatu 32, 57130 Savonlinna
 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan lisäämällä ne ostoskoriin. Kun tilaus on valmis siirrytään kassalle maksamaan tuotteet, jossa samalla hyväksytään toimitusehdot joka pitää sisällään tuotteen hinnat, toimitusehdot, toimituskulut sekä palautus käytönnön (ks. lisätietoja alempana). Asikas tietoihin tulee merkitä joko Y - tunnus tai henkilöturvatunnus loppuosan kanssa, mikäli sinulla ei ole Y - tunnusta. Maksettuasi tilauksen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa ilmeneee tilaamasi tuotteet hintoineen.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.
 
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
 
Jousto: Valitse verkkokaupan kassalla Jousto Osamaksu ja saat joustavasti 1-24 kk maksuaikaa ostoksellesi. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittaisen nimelliskoron 2,42 %. Esimerkiksi 300 euron ostos 24 kk maksuajalla maksaa 21,52 €/kk. Tämä summa sisältää laskutusmaksun ja kuukausittaisen nimelliskoron 2,42 %. Kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko tyypilliselle 300 euron 24 kk:n maksuajalle on 78,86 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on max. 5000 €.

Kuluttajan henkilökohtainen luottoraja on max. 5000 €, jonka puitteissa Jousto Laskulla ja Osamaksulla voi maksaa ostoksia verkkokaupoissa ja myymälöissä.

 
Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla
Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.
 
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
 
Enterpay-yrityslasku: Yrityksesi saa laskun haluamallasi tavalla e-laskuna tai sähköpostin välityksellä (.pdf lasku). Laskulla yrityksesi saa 14 päivää maksuaikaa. Yrityksesi voi määritellä ostovaltuuksia haluamilleen työntekijöille ja hallinnoida niitä helposti verkkopalvelun avulla. Yrityksesi voi seurata tehtyjä ostoja verkkopalvelun välityksellä. Palvelun käyttö ostosten tekoon on maksutonta. Lisätietoja Enterpayn yrityslaskusta osoitteessa www.enterpay.fi/ostajalle. Palvelun käyttöehdot löytyvät osoitteesta: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

 

Toimitustavat ja -aika

Tuotteet pakataan 2 - 4 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta ja paketti toimitetaan Matkahuollon välityksellä suoraan hoitolaasi tai lähimpään Matkahuollon asiahimes pisteeseen. Toimitus aika vaihtelee 1 - 3 arkipäivään riippuen siitä minnepäin suomea paketti toimitetaan .

Toimitustavan nouto / toimitus valitaan tilauksen yhteydessä, mikäli paketti noudetaan Savonlinnan tukusta tai sen nouto on etukäteen sovittu.

Matkahuolto säilyttää noutamatonta pakettia vajaa 2 viikkoa, jonka jälkeen paketti palautuu meille takaisin, tällöin laskutamme asiakkaalta paketista kertyneet kulut, vaikka hän ei olekaan lunastanut pakettia.

Toimituskulut

Maksamme toimituskulut yli 150 euron (ALV 24 %) tilauksista, alle rahtirajan jääneistä toimituksista perimme 15 € tomitusmaksun.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Muut maat sovittavissa erikseen.


Tuotteiden palauttaminen

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.

Reklamointiaika tuotteen saapumisesta 7 päivää ja se tehdäään sähköpostilla asiakaspalvelu@adelainbeauty.com tai
soittamalla 040 - 703 7831.


B2B kaupassa eivät päde samat palautusoikeudet kuin kuluttajakaupassa. Hyväksymällä toimitusehdot sitoudut maksamaan tuotteen kaikissa tapauksissa. Mikäli tuote on viallinen vaihdamme sen samanlaiseen uuteen tuotteeseen ja viallinen tuote tulee palauttaa meille alkuperäisessä pakkauksessa.

Mikäli asiakas on tilannut väärän tuotteen olemme joissain tapauksissa valmiita ottaamaan tuotteen takaisin, mutta silloin asiakas maksaa aina tuotepalautuksen rahdin ja sovimme erikseen ennen tuotteiden palauttamista kuinka maksu hvyitetään asiakkaalle.

Mikäli asiakas on käyttänyt asiakaspalautusta ilman lupaa lähetämme hänelle toimituskuluista laskun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tuotteet eivät aina tulemaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljettajalle. Ota myös yhteys asiakaspalveluumme, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme myös silloin jos huomaat saaneesi väärän tuotteen joka poikkeaa tilauksesi laskusta. Näissä tapauksissa toimitamme sinulle oikean tuotteen veloituksetta ja vastaamme väärän tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kulut.

Kaikki yllä mainitut ehdot koskevat myös tilauksien tekemistä puhelimitse, sähköpostitse, koulutuksissa tai tapahtumista sekä kaikkien sähköisten kanavien kautta jätettyjä tilauksia


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@adelainbeuaty.com

Puhelimella numerosta 040 - 703 7831